domingo, 30 de março de 2014

(2014/096) Listen - Paul Bryan

Listen, listen I don't know when it begun And i don't know how you appeared And changed my plans, all my plans Listen, listen For awhile i lost my chance To walk on against the wind And never stop, no stops But i don't know i'd reather change my life Or walk alone and never love But i don't know i'd reather change my life Or walk alone and never love Listen, listen For awhile i lost my chance To walk on against the wind And never stop, no stops But i don't know i'd reather change my life Or walk alone and never love But i don't know i'd reather change my life Or walk alone and never love






OSVALDO LUIZ RIBEIRO

Nenhum comentário:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sobre ombros de gigantes


 

Arquivos de Peroratio